דיאלוג לחיים בתקשורת

סיון שפר, מנכ"לית ומייסדת העמותה בראיון ל-i24NEWS.tv במהדורת הבוקר של דניאל רוט אבנרי

אורנה בנאי מצטרפת לדיאלוג לחיים – חוות הצלה ושיקום לבע"ח ומרחב מרפא לבני אדם.

עמותת "דיאלוג לחיים" גאה להודיע על הצטרפותה של השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי לפרויקט מרגש וייחודי – הקמת חווה שיקומית בעוטף עזה. החווה, שתוקם בשיתוף פעולה עם תושבי האזור וגורמים טיפוליים מקצועיים, תהווה בית לבעלי חיים פגועים ונטושים, ובמקביל תספק מרחב טיפולי שיקומי בו יתאפשרו מערכות יחסים מרפאות בין בעלי חיים לאנשים המתמודדים עם טראומות ואתגרים נפשיים.

בנאי, הידועה כתומכת זכויות בעלי חיים וכפעילה סביבתית, הצטרפה לפרויקט מתוך אמונה חזקה בכוחם של קשרים אלו לשקם ולרפא. "החיבור בין בעלי חיים לאנשים הוא עמוק ומרגש, ואני נרגשת להיות חלק מיוזמה כל כך חשובה, במיוחד באזור הרגיש הזה. זו הזדמנות לא רק להציל חיות פגועות, אלא גם לספק מרחב לריפוי לאנשים שנפגעו", אמרה בנאי.

החווה המתוכננת תכלול מתקנים ייעודיים לטיפול בבעלי הזקוקים לבית, כמו גם סדנאות ושירותי טיפול למטופלים שיגיעו מכל רחבי הארץ. החזון הוא לאפשר מפגש אינטראקטיבי ושיקומי בין אדם לחיה, המבוסס על טיפול על בסיס התפיסה הדיאלוגית.

עמותת "דיאלוג לחיים" רואה בפרויקט הזה צעד משמעותי נוסף בדרך לשיקום החברה והקהילות באזורי הסיכון, ומודה לאורנה בנאי על תמיכתה הבלתי מסויגת ועל המחויבות החברתית שהיא מביאה עמה.

אנחנו מזמינים את הציבור לעקוב ולהיות חלק מהמסע המרגש של הקמת החווה ולתרום להצלחת היוזמה.